loading...
فقط بارسایی ها
reza-barsa بازدید : 0 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

از بین 3 کاندیدای نهایی کسب این عنوان یعنی لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا، کریستیانو رونالدو پرتغالی از رئال‌مادرید و فرانک ریبری فرانسوی از بایرن‌مونیخ یک نفر این عنوان مهم را از آن خود خواهد کرد.

بارسا نیوز


به گزارش جوان ایرانی به نقل از تسنیم،تیاگو آلکانتار، هافبک اسپانیایی باواریایی‌ها با نزدیک شدن به مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال جهان توسط فیفا گفت:مسی بهترین بازیکن جهان است ولی فوتبال یک ورزش گروهی است و ریبری امسال عناوین قهرمانی زیادی را با بایرن به دست آورده است. این دلیل خیلی خوبی است که فرانک را شایسته کسب این عنوان بدانیم.

هافبک 22 ساله تیم ملی اسپانیا که در نقل‌و‌انتقالات تابستانی از بارسلونا به بایرن‌مونیخ ملحق شد، تصریح کرد: از 6 ماه پیش در مونیخ هستم و اصلا از اینکه از بارسلونا جدا شدم پشیمان نیستم چون از بودن در جمع باواریایی‌ها خوشحالم. درست است که از ترک نیوکمپ پشیمان نیستم اما دلم برای این تیم تنگ می‌شود چون با آبی و اناری‌پوشان به افتخارات متعددی رسیدم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بارسلونا باشگاه فوق‌العاده‌ای است و طبیعیتا دلم برای این تیم تنگ می‌شود ولی به هر حال من هم همانند بازیکنان دیگر تنها جزیی از تاریخ این باشگاه بودم. این هم کاملا طبیعی است که باشگاه دلش برای یک بازیکن تنگ نشود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 72