loading...
فقط بارسایی ها
reza-barsa بازدید : 0 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)


تیم های لیگ برتری انگلیس برای به خدمت گرفتن مارک بارترا 22 ساله در انتظار هستند . باشگاه های تاتنهام و لیورپول برای به خدمت گرفتن مدافع مرکزی بارسلونا اعلام آمادگی کرده اند .

بارسا نیوز


قرارداد بارترا با بارسلونا نیز رو به اتمام است اما گفته میشود باشگاه بارسلونا قصد دارد قرارداد این بازیکن جوان را تا سال 2019 تمدید نماید .

reza-barsa بازدید : 1 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)
ستاره سوئدی پاری سن ژرمن در صحبتهایی اعلام کرده که فوتبال زنان و مردان قابل مقایسه نیست .

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن صحبت هایی جنجالی را برزبان آورده تا بار دیگر تیتر یک خبرگزاری ها شود. او در صحبت هایی اعلام کرده که فوتبال مردان باید ارزش بیشتری درمقایسه با فوتبال زنان داشته باشد.

http://static.goal.com/353500/353588_heroa.jpg

او در شرایطی این حرفها را زده که فدراسیون فوتبال سوئد به آندرس سوونسون به خاطر پشت سرگذاشتن رکورد 143 بازی ملی ای که پیش از این در اختیار توماس راولی بود به او جوایزی را اعدا کرد ولی ترسه سیوگران، بازیکن فوتبال زنان سوئد به خاطر برگزاری 187 بازی ملی جایزه ای دریافت نکرده است
reza-barsa بازدید : 0 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)
جرارد پیکه با قراردادن عکسی از همسرش در حال تقلید ژست فرزند گریانش سال نوی میلادی وکریسمس را تبریک گفته

جرارد پیکه سال نوی میلادی و کریسمس را با قراردادن عکسی از همسرش شکیرا و فرزندش میلان در صفحه توئیترش تبریک گفته ولی این عکس با عکس های دیگر متفاوت است.

بارسا نیوز

دراین تصویر که با جمله تبریکی به زبان های اسپانیایی، کاتالان و انگلیس وتبریک سال نو همراه است، تصویری از میلان پیکه، پسر او و شکیرا را می بینید که در حال گریه کردن است و شکیرا نیز با تقلید ژست پسرش، حالت گریانی به صورتش داده.
reza-barsa بازدید : 0 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

از بین 3 کاندیدای نهایی کسب این عنوان یعنی لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا، کریستیانو رونالدو پرتغالی از رئال‌مادرید و فرانک ریبری فرانسوی از بایرن‌مونیخ یک نفر این عنوان مهم را از آن خود خواهد کرد.

بارسا نیوز


به گزارش جوان ایرانی به نقل از تسنیم،تیاگو آلکانتار، هافبک اسپانیایی باواریایی‌ها با نزدیک شدن به مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال جهان توسط فیفا گفت:مسی بهترین بازیکن جهان است ولی فوتبال یک ورزش گروهی است و ریبری امسال عناوین قهرمانی زیادی را با بایرن به دست آورده است. این دلیل خیلی خوبی است که فرانک را شایسته کسب این عنوان بدانیم.

هافبک 22 ساله تیم ملی اسپانیا که در نقل‌و‌انتقالات تابستانی از بارسلونا به بایرن‌مونیخ ملحق شد، تصریح کرد: از 6 ماه پیش در مونیخ هستم و اصلا از اینکه از بارسلونا جدا شدم پشیمان نیستم چون از بودن در جمع باواریایی‌ها خوشحالم. درست است که از ترک نیوکمپ پشیمان نیستم اما دلم برای این تیم تنگ می‌شود چون با آبی و اناری‌پوشان به افتخارات متعددی رسیدم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بارسلونا باشگاه فوق‌العاده‌ای است و طبیعیتا دلم برای این تیم تنگ می‌شود ولی به هر حال من هم همانند بازیکنان دیگر تنها جزیی از تاریخ این باشگاه بودم. این هم کاملا طبیعی است که باشگاه دلش برای یک بازیکن تنگ نشود.

reza-barsa بازدید : 0 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)
تاتا مارتینو سرمربی آرژآنتینی بارسلونا برای سپری کردن تعطیلات زمستانی به سرزمین مادری بازگشته و شنیده شده که امروز با مسی دیدار می کند .

روزنامه نگاران آرژآنتینی در گزارش های خود به این نکته اشاره کرده اند که امروز جراردو تاتا مارتینو سرمربی آرژآنتینی بارسلونا و لیونل مسی ستاره آرژانتینی این تیم در روساریو با یکدیگر دیدار می کنند.

http://static.goal.com/299800/299823_heroa.jpg

هردوی این افراد متولد روساریو هستند و برای سپری کردن تعطیلات سال نوی میلادی دراین شهر به سر می برند.
reza-barsa بازدید : 1 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)
ویکتور والدز با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در شبکه های اجتماعی، اعلام کرد که آماده بازگشت به میادین است.


به گزارش Mundodeportivo ویکتور والدز سنگربان ۳۱ ساله بارسلونا که از ماه نوامبر و پس از مصدومیت در دیدار دوستانه تیم ملی اسپانیا برابر آفریقای جنوبی، دیگر نتوانسته بود

بارسا نیوز


با پیراهن بلوگراناها به میدان برود، با انتشار پیامی خطاب به هواداران بارسلونا اعلام کرد که آماده بازگشت به میادین است. بدین ترتیب انتظار می رود والدز از پنجم ژانویه و بازی بارسلونا برابر الچه بار دیگر در دروازه بارسلونا قرار گیرد.

reza-barsa بازدید : 0 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)


شرکت Pluri Consultoría در سائو پائولو اخیرا گزارشی منتشر کرده است  که نشان میدهد ارزش نیمار از لحاظ اقتصادی افزایش چشمگیری داشته است .

بارسا نیوز


این شرکت که در سائو پائولو مستقر است  با مطالعه دقیق بر روی 100 فوتبالیست باارزش برزیل در دو سال گذشته به این نتیجه رسیده است . نتایج این تحقیقات دو ساله نشان میدهد که ارزش نیمار 67 میلیون دلار است که نشان از رشد 22.5 درصدی ارزش این بازیکن است .

reza-barsa بازدید : 0 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)
خوزه ماریو بارتومئو، معاون باشگاه بارسلونا اعلام کرد شایعات جا به جایی در رأس کادر فنی بارسلونا بی‌اساس است و مارتینو به جایی نمی‌رسد.

به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال، در شرایطی که در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر ترک تاتا مارتینو سرمربی باشگاه بارسلونا و جایگزینی وی توسط رابرت مارتینز  در سراسر جهان پیچیده است، خوزه ماریو بارتومئو در این خصوص گفت:

بارسا نیوز

مارتینو به جایی نمی‌رود و تا آخر فصل با ما خواهد بود او تا سال 2015 با ما قرار داد دارد، او هم اکنون از حضور در اینجا بسیار خوشحال است و مشکلی ندارد.


5

reza-barsa بازدید : 2 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)


به گزارش روزنامه Mundodeportivo، تیم فوتبال بارسلونا قصد دارد، برای جانشینی ویکتور والدز دروازه بان ۳۱ ساله خود که قصد جدایی از این تیم را دارد، تیبوت کورتوا سنگربان جوان و بلژیکی اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرد.

بارسا نیوز


این در حالی است که بارسا برای جذب کورتوا که به صورت قرضی از چلسی به اتلتیکو آمده، کار سختی پیش روی خود دارد، زیرا ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی اخیرا در صحبت هایی کورتوا را بهترین دروازه بان جوان جهان خوانده و بعید است به آسانی اجازه خروج او را از چلسی و پیوستنش به بلوگراناها را بدهد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 56